Kul natt :)

Tilma höll oss vakna till 02.10 inatt och jag skulle upp 5.40.. Aja, är trött men man dör inte iaf! Jonas gick ju upp med Tilma så att jag skulle få sova, men när man hör en glad liten Tilma springa runt och ropa på mamma. Då är det faktiskt svårt att somna. Så gick iaf upp och gav henne en kram :) Evelyn vaknade inatt oxå och ville sova i våran säng. Men hon var nog lite i sömnen. Hon kom in till mig och missade att Jonas och Tilma var vakna. Men hon kom in till mig och sa: jag ska sova med dig mamma, men måste ha blöja så jag inte kissar på mig i eran stora svårtvättade säng. Haha hon som inte haft en blöja på sig sen i november. Haha men då hämtade jag en för att se vad hon skulle säga, så skrek hon till mig att hon inte är någon bebis som Tilma är. Så hon var nog ganska mkt i sömnen.. Ne nu ska jag fortsätta jobba, har haft rast nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback