Vilken dag!

Natten var hemsk som dom senaste tre nätterna vart. Tilma har haft feber sen i fredags och hon har haft runt 40 grader varje dag. Jag har pluggat på och mamma har tagit hand om snuttan. Men inatt vart jag rädd, hon satte sig upp i våran säng och började yra. Hon kokade och gnällde. Gick upp och gav henne alvedon, då var klockan typ halv 1. Sen somnade vi om. Vaknar av att Tilma ligger och skakar och gnäller, tog en temp som visade 41,8 grader, då blev jag lite rädd, jag tog av henne naken och öppnade fönstret helt... tempen var nere på 39,6 inom 30 min.
Så idag åkte jag snabbt till skolan sen till BVC, där skickade dom mig direkt till lasarettet. Där dom tog lite prover, hennes sänka var på tok för hög, till och med ovanligt hög för att vara så liten. Kisset visade sig vara en urinvägsinfektion.  Eftersom hon haft feber så länge och är så skrikit så ska vi gå längre med det här igen, ni vet att Tilma har haft problem med sina urinvägar. Nu får vi börja om med massa nya prover och väntetider och röntgen på njurarna. Ja allt jäkla skit.

VI SOM TRODDE TILMA VAR FRISKFÖRKLARAD!!! Men det tog dom tillbaka.. Usch jag mår så dåligt nu!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback