Städa!

Jaha nu ska jag passa på och städa när ändå Jonas är vaken.
Fast jag är helt slut och tom i huvudet efter allt plugg. Men skönt när jag städat klart och kan laga mat och kan mysa sen hela kvällen.
Till middag idag blir det smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng. I inbakningen ska jag ha vitlök och örtsost och lök. =) Smarrigt värre.


Jonas ska ju iväg och jobba natt sen, lite tråkigt att sova själv hemma.

Idag hörde jag att scharlakansfeber går på dagiset. Typiskt nu när jag ska börja skola in Tilma. Och sen för typ 10 dagar sen så var Evelyn och Tilma med Juni, tre dagar senare fick Juni vattenkoppor. Så vi har väl mycket att vänta här hemma. =/

Har man scharlakansfeber så kan man få "smultrontunga".

Illustration

Ha en bra fredag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback