Godkväll..

Idag har jag vart i skolan på förmiddagen. Hade bara en lektion och det var Svenska. Man tänker gud vad lätt men det är fan svårt, jag höll på att bli galen på mig själv idag. Fick en kort "berättelse" som man skulle sätta in punkt, koma, bindestreck, m.m. Sen styckedela. Ja och det var svårt. Haha

Tilma har feber fortfarande och den är uppåt 40 grader varje dag. Hon mår verkligen dåligt, så imorgon blir det VC efter skolan. Dom ska få kolla hennes kiss, så det inte är någon urinvägsinfektion igen. =(

Imorgon har vi bara en lektion och det är det bästa ämnet ever... eller INTE!


Ne nu ska jag glo på tv en stund innan läggdags, Jonas ska åka till jobbet om 1 timme. =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback