Wiiiieee Fredag!

Godmorgon fredag :)

Äntligen fredag. Jonas slutar 14 och då ska barnen hämtas från dagis.
Vi ska åka direkt till Västerås och in på Nisses och köpa nytt rumsbord. Sen ska jag väl kanske titta på nå nya kläder kanske. För imorgon så blir det utgång. Wihooo! Längesen..
Idag ska jag plugga och städa lite... =/

När jag lämnade barnen på dagis idag så vart Tilma så ledsen när fröken tog henne, hon förstod direkt att jag skulle gå då. Hon skrek och ropade - mammmmmmaaa! Jag hörde henne ända ut. Usch! mammahjärtat svider och jag har ångest att jag bara kunde gå därifrån.

Evelyn blev aldrig ledsen när jag lämnade henne. =)

Ne nu ska jag äta frukost, sen plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback