Vilken dag!

Jag var i skolan imorse mellan 8.30-11.00 och sen åkte jag och handlade det sista till kalaset imorgon.

Direkt när jag kom hem så började jag laga mat, kyckling, ris och sås. Sen hämtade jag Evelyn på dagis. Vi åkte direkt hem och jag började städa. Jag städade i ungfär 2 timmar, sen gjorde jag tårtan och har bakat två sorters kakor. Nu sitter jag för första gången sen 11.00. Helt sjukt vad jag har ont i ryggen.

Tänka att min Tilma blir 1 år imorgon. Är det inte sjukt??

Ne nu måste jag kila!


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥ säger:

Åh äntligen! Har försökt kommentera hos dig jätte länge nu men det har inte funkat?! :s



Grattis Tilma på sin 1 årsdag! Hoppas hon har haft en fin födelsedag. Tänk att hon redan är så stor :)



Du hade gissat att våran bebis skulle komma idag såg jag, fast verkar segt på den fronten tyvär..



Funkade inte att kommentera på inlägget längst upp heller :(



Kram

2012-02-02 | 19:51:50
Bloggadress: http://maammamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback