Musiken på...

...och städningen pågår.....snart!
Jag håller på och pluggar, städar och sitter vid datan. =/

Tänkte bara uppdatera lite innan städning.

Har skolat in Tilma hela veckan och det har gått super bra. Hon trivs jätte mkt.
Igår torsdag så var jag med mellan 8.30-11.00, sen var jag tvungen att gå hem och plugga. Fröknarna sa att jag kunde lämna henne där en stund. Så mellan 11.00-14.00 var hon där utan mig, fast hon hade ju Evelyn oxå.
Det var tungt att vara här hemma utan henne. Värre än när jag lämnade Evelyn för första gången på dagis. Sjuk känsla i magen, jag kände mig tom och hade nästan lite ångest.
Men när jag hämtade dom vid 14 så sa dom att det hade gått jätte bra, hon hade ätit jätte bra och somnat ute i vagnen 1 timme. När dom tog upp henne från vagnen hade oxå gått bra, hon fann sig i att jag inte var där och hon hade lekt tills jag kom.
När hon såg mig komma in i lekrummet så kröp hon till mig med en väldans fart och kramade mig. Gullunge!

Nästa vecka ska hon vara där varje dag med Evelyn utan mig eller Jonas. Hoppas, hoppas det kommer går bra.


Jaha idag är det fredag och jonas är ledig i helgen. Han slutar 14 och är ledig tills på onsdag. Skönt att få ha han hemma ett par dagar.
När han kommer hem från jobbet nu så ska vi åka till Örebro och handla till vårat fredagsmys. Idag har Evelyn bestämmt att vi ska äta tacos. Så det får de bli!


Ha en underbar helg alla, om jag inte återkommer i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback