Dagen!

Imorse lämnade jag barnen på dagis runt halv åtta. Jag åkte direkt efter till Anna och pluggade. Hon bjöd på brakfrukost och fika.
Sen åkte vi upp till skolan till halv ett, då samhällskunskapen började. Jag tycker samhällskunskapen är väldigt intressant, synd bara att han pratar för mkt. Blir för långa genomgångar, så man orkar typ inte lyssna tillslut!

När jag kom hem så åkte jag till affären. Nu sitter jag mätt här i soffan och ska lägga upp lite bilder i ett nytt inlägg. =)


Det blir dåligt med mitt bloggande, men har så mkt runt mig just nu. Inte bara skolan, utan andra jobbiga saker oxå! =(
Men ska försöka bättra mig! Men mina söta läsare är ju kvar och läser varje dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback