Är våren på väg nu?

Jag hoppas det!

Vi har vart halva dagen hos mamma/mormor. Vi kom hem för en liten stund sen.

Evelyn har gjort satyg nyss. Så nu ligger hon i sin säng och sover. Haha hon vart väl helt slut. Hon satt och kollade på film i sitt rum. Så jag höll på i köket med att plocka ur diskmaskinen och ger Tilma mat. Sen går jag in till henne då är hon inte där. Då står hon och tvättar sig på toan. Chocken jag fick när jag kom in. Vatten överallt och översvämmning i handfattet, bara rinner över, hela hon var dyngsur. Och jag känner ilskan kommer ändå från tårna. Då åkte Evelyn i säng och nu sover hon som en prinsessa. men hon sa att hon inte ville att det skulle bli så där. Men ändå, jag har sagt att hon inte får gå och tvätta sig bara så där! =/ 
Olydiga unge! Så nu har toan fått sej en rejäl storstädning!! Men man blir ju galen. haha


Ska snart ta och väcka dom. Vi ska åka och handla. Ikväll blir det kalops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback