Tvätt tvätt och tvätt :/

Fattar inte att man kan ha så mkt tvätt.. Jag tvättar minst en maskin nästan varje dag ändå kommer jag typ aldrig ner i botten på tvättkorgen. Dagens i-landsproblem är att vart fan tar alla strumpor vägen?! Barnens strumpor finns det bara en av. Så hädanefter får dem ha olika strumpor på sig. ;D i augusti köpte jag 14 par åt mig och 7 par var till barnen. Jag har 2 par kvar av dem och barnen har inga.. Förutom ensamma strumpor.. Det är fan sjukt.. Tror att tvättmaskinen tar en avgift varje tvätt!

Jaja, nog om mitt i-landsproblem ! Imorse vaknade jag av att Evelyn hade ont i benet. Hon måste ha legat på nå inatt. Och den såg faktiskt inte så glad ut ;P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback