Två dagar kvar bara!!!

Jag blir så stressad att det är julafton på måndag.. Imorgon fyller lillasyrran 11 år oxå. Så skönt att allt är klart med alla julklappar. Ikväll ska vi ta fram julgranen och sen ska jag slå in alla julklapparna oxå. Men det blir när barnen sover. Sen ska det handlas mat till den 25e då pappa och hans fru kommer hit och firar jul.

Igår kollade jag på film och åt pizza med några kompisar. Vi var hemma hos Lina i Linde. Kom väl typ hem strax efter ett inatt och sen upp vid halv sju. :/ lite lagom trött.
Idag ska vi hjälpa pappa att flytta oxå. Dem ska flytta från oss i frövi in till Örebro. :/ lite tråkigt faktiskt! Men men..

Ne nu ska jag lägga mig och vila på soffan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback