Godmorgon söndag!

Igår var jag hemma hos Anna och Simon hela dagen. Vi började med loppis sen lek med deras barn. Dom bjöd på enkel men jätte god mat. Sen låg vi i soffan och glodde lantliv tidningar. Vi fixade oss och började dricka lite alkohol. Annas bror med tjej kom oxå dit och vi drack lite till och åt kycklingvingar. Mums! Sen körde Simon oss till festen. Det var helt okej, men jag var så trött, så jag var hemma innan ett.
Jonas jobbade natt, så jag var helt ensam hemma. Jag har inte sovit själv sen innan vi fick barn.. Haha men det gick ju såklart bra!! :)

Jonas sover, men när vi ska hämta barnen så ska mamma bjuda på mat. Det uppskattas!!
Ne nu ska jag lägga mig en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback