Tilma min lilla ögonsten!

Hon har fått feber igen..


Nu på kvällen när jag böt blöja på Tilma så hittade vi en till sten. Så imorgon ska jag lämna den till sjukan. =/ Jag kanske inte har berättat att Jag fick svar i fredags på kissprov som Tilma lämnade för över 2 veckor sen. Och dom proverna visade inte bra alls, det tyder lite åt att hon har en njursjukdom. Så igår var vi tvugna att åka till lasarettet igen och ge massa blod och kiss.
Så hoppas på svar denna vecka..

Jag är så jäkla orolig och ledsen att min dotter ska drabbas av nå. Hon mår inte bra och det har äntligen denna sjukvård vi har i Sverige fattat!! =(


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Men lilla skruttan <3 om ändå barnen fick vara friska, finns inget jobbigare än när ens barn inte mår bra :(

2011-09-13 | 21:23:22
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/
Veronica säger:

Fy vad hemskt! Hoppas verkligen, verkligen att hon får den hjälp hon behöver nu. Stackars lilla gumman att kissa ut stenar :S

2011-09-15 | 08:30:16
Bloggadress: http://onkastanka2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback