Tillbaka igen?

Förlåt för dålig updt..
Men jag har verkligen inte haft tid eller ork. Just nu jobbar jag väldigt mkt och tar hand om barnen på den lilla tiden som finns, så då kommer bloggen åt sidan. Får se om jag kommer igång med bloggen igen nu eller inte! =)

Vi väntar ju på svaren på Tilma. I förrgår kväll kissade hon ut en till sten och igår morse, så vi åkte till sjukan med dom igår. Idag kissade hon ut 3 stenar till i samma blöja. =( Hon gnäller till och skriker när hon kissar. Jag tycker så synd om älskade Tilma. 7 månader och vart med om för mkt redan. Men ändå så håller hon humöret uppe. =)
Hon kryper på som sjutton nu och jag är så stolt! =)

Så duktig min lilla skit! =)


Evelyn har blivit jätte duktig på att rita och hon försöker till och med skriva.

Vi satt och ritade i nästan 1 timme imorse, hon verkligen älskar det. Imorgon funderar jag på om hon ska få måla lite med fingerfärg. Får först se hur Tilma är innan kladdet är igång. Haha


Igår var pappa och Elisabeth här och firade mig, jag fick rosor och pengar. Det tackar jag för. =)



Jonas föräldrar ska kanske komma till helgen istället.
Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma hem med min kebabtallrik. Han cyklar, för bilen är på verkstad. Igen... utgifter, utgifter.. =(

Cykeln rullar mot jobbet vid 15.30 idag. Så det blir lugnt fram tills dess.. Sen är jag ledig hela helgen, Jonas jobbar 12 timmars dag. Jag jobbar månd-tors nästa vecka. Men det är bara bra, pengar rullar in som dom ska nu! Det går bra nu.. Haha


Ne det var en liten update!
Ha en fortsatt bra torsdag alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback