Spräckte läppen!

Ikväll så kom Jonas föräldrar och syster hit och firade mig. Fick en blomma och 300kr + nybakat bröd. Tackar jag jätte mycket för! =) Bild kommer imorgon.
N'r vi satt och fikade så satt Evelyn på sin fotölj mot rumsbordet och den vickade till så hon slog i munnen i bordet med en väldans smäll och det sprutade blod och hon skrek och skrek... läppen sprack på 2 ställen. Mammas älskling.

Nu sover alla utom jag, så jag ska väl oxå snart lägga mig. Men har sån jobbig hosta, bara jag vrider huvudet lite så börjar jag hosta och jag har så ont i bröstet. Har hostat sönder mig. Och jag hostar mer än vad jag sover på natten. =(

Imorgon så funderar jag på om jag och barnen ska åka en sväng till mejk och shoppa lite. Nästa vecka funderar jag på att boka en tid hos frisören. =) Det behövs, jag lovar er.. Haha

Ne nu säger jag nog Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback