Min blogg är knasig!

Den vill inte som jag vill, igår kom jag inte in på bloggen förutom på morgonen. Sen imorse när jag skulle lägga in bilder så tog en bild att ladda upp mer än 5 min, efter fem min gav jag upp och var tvungen att logga ut. Idag på fm så skrev jag ett jätte långt inlägg med ett par bilder när jag råkade trycka på en knapp och ALLT försvann och allt jag skrivit inte fanns på utkast. Usch så arg man blir.. =/

Just nu sitter Evelyn och äter äpple framför tvn, Jonas och Tilma sover. Ska snart åka ner till ica och hämta en sak på posten. =)




Vi hörs kanske senare eller imorgon. Jonas ska jobba natt 18.00-06.00. Lite tråkigt att vara själv ikväll, men blir att kolla idol.. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback