Godmorgon!

Sömn vad är det??
Tilma verkar inte veta vad det är.. Haha
Halv fyra vaknade Tilma och jag gav henne mat, men hon var så täppt så hon kunde intr somna efter, som hon jämt gör. Hon fick panik, jag tog henne till mig, men det gjorde inte saken bättre. Då blev hon pigg och ville absolut inte sova, sen vid halv fem kom Evelyn in springandes. Men hon höll på att somna om direkt. Eftersom Tilma inte ville sova mer så tänkte jag att då kan Evelyn oxå gå upp med oss. Jag viskade lite tyst till Evelyn, -Vill du kolla tv? Hon satte sig upp och vart överlycklig. Så nu sitter Evelyn i sin fotölj och kollar på Nickjr, Tilma springer runder med sin gåstol och jag sitter lite vid datorn. Vi ska snart åka och hämta Jonas på jobbet, så slipper han cykla hem. =)

Just ja när jag böt blöja på Tilma vid 4 tiden så var hon lite varm så jag tog en temp på henne, den visade 38,4grader. Så det kanske är pågång feber igen... =(

Ne nu ska vi klä oss och åka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback