Godmorgon fredag!

Nu är det äntligen helg och Jonas är ledig tills på måndag, men han sover nu eftersom han jobbat natt. Men det tråkiga är att jag ska jobba natt i helgen. Så vi får ingen tid att njuta av tillsammans. Eller jo lite. Ikväll ska vi ha lite fredagsmys innan jag drar till jobbet, jag börjar 21.00-06.52. Imorgon ska vi vara hemma hos pappa och Elisabeth och äta kokkorv och träffas. Men jag måste ju dra lite tidigare.

Jag ska väcka Jonas vid 14 och då ska jag lägga mig en stund, så vi hinner ha fredagsmys.
Funderar på vad vi ska äta för nå idag, kanske tacogratäng. Ja, jag får se. Igår åt vi kålpudding och det blev så jävla gott. Mmmmm!

Tilma ligger och sover i vagnen ute, hon älskar att sova ute. Igår sov hon i 2 timmar och jag var tvungen att väcka henne eftersom jag skulle på mötet. =/ Hoppas hon sover länge idag oxå. Evelyn kollar svtB nu. Jag ska snart fixa med lite tvätt. Bädda rent i barnens sängar osv...

Skriver kanske lite senare eller så blir det kanske uppehåll under helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback