Godmorgon!

Har nyss lämnat Evelyn på dagis, vi ska snart åka in till Örebro en snabbis. Måste lämna in dvd sim jag köpte för någon dag sen. Evelyn skulle äntligen få se på film och hon var överlycklig, men så är det nå fel med den. Vi tog svenska i film menyn men det blev Norskt tal, vi böt film för vi trodde det var fel på filmen men när vi valde svanska på den så blev det finska. Haha
Sen måste jag köpa vantar till Evelyn som tål vatten!

Jag ska ringa till USÖ nu och prata med dom om Tilma, varför dom lixom inte ringer till mig om provsvaren. Är orolig och tänker varje dag på det och det tar verkligen 100 år för dom att ringa mig.. =(

Jag jobbade igår kväll iaf och ikväll ska jag oxå jobba! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback