Godmorgon!

Jaha idag är det onsdag och jag ska på samtal på dagis halv 9. Ska bli kul och höra vad dom har att säga om Evelyn.

Igår kväll så vaknade Evelyn igen på kvällen, fast hon somnade vid 19. Hon åkte några vändor med gåstolen och slog i munnen på bordet i tvrummet, det bara sprutade bld. Usch man blir så rädd. Men direkt när jag tog upp henne så sluta hon gråta, så oftast ser det värre ut än vad det är. Och ur munnen kan det ju blöda extremt mkt. Hon slog sig där uppe i munnen, där man kan ha en glögg! =/
Vi somnade väl vid 22.15 tror jag.
Inatt när jag vaknade till en gång så låg Evelyn brevid mig. =)

En bild på Tilma när hon precis vaknat igår kväll.


Klättra i soffan är jätte kul! För det gör ju inte ont om man ramlar. =)

Ne nu ska jag fixa mig och barnen. Sen ta oss till dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback