Godkväll!

Jag har nyss kollat på Robinson, ja jag älskar de programmet! Haha Jonas åkte oxå nyss till jobbet för sista natten nu. Det jobbiga är att han måste sova imorgon och jag ska iväg och jobba natt sen. Jag måste ju egentligen sova länge på morgonen, eftersom jag har problem att somna på dagen. Ajja, får se hur det går..

Evelyn var väldigt gnällig nu ikväll, minsta lilla har brustit ut i skrik och då menar jag skrik. Hon skriker inte ofta, men ikväll har hon skrikit extremt. Hoppas hon bara var trött(övertrött) så hon inte har ont någonstans.. =(

Jag ska snart sova, så jag får sova några timmar inatt iaf, ;)

Har inga nya bilder att lägga upp idag.

Updt kanske mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback