En trött Evelyn!

Imorse direkt när jag lämnat Evelyn på dagis så åkte jag och Tilma till Fellinsbro hem till Anna. Vi bestämde oss för att äta frukost på mcdonalds. Så vi packade in alla ungar i bilen, körde Juni till dagis sen brummade vi iväg. Det var mums med mctoast, jag älskar den. Sen åkte vi till öOb och jag köpte duschdraperi med diverse. Sen hem och böt en bajsis på Tilma, sen packade jag ner henne i vagnen och så gick vi och hämtade Evelyn på dagis. Som vanligt så får jag väcka Evelyn på dagis. Dom sover i vagnarna ute och det är skit bra, men så tråkigt att väcka henne jämt, hon blir inte pigg på minst en timme efter. Så funderar på att börja hämta henne direkt efter maten, så får hon sova hemma istället. Ajja får se, ska på samtal imr på dagis, så då får vi prata om det! =)

Nu ska jag tvätta och köra igång diskmaskinen (som jag trodde att jag gjorde imorse).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback