Blir aldrig klara med städningen..

Vi började vid halv tio imorse och är inte klara än. Men visst vi har vart på tippen och ätit emellan, sen hämtat Evelyn på dagis. Det som är klart är toan (total sanerad), Evelyns rum (rensat bland leksaker) och vårat sovrum. Nu tar jag en paus och väntar på att Jonas ska bli klar med förrådet, vi måste få in Evelyns gamla säng dit. Tänkte faktiskt ta lite bilder på vårat hem ikväll och lägga ut på bloggen idag eller imorgon.

Jonas ska jobba 12 timmars förmiddag hela helgen, han börjar imorgon 6-18 och samma resten av helgen. Sen på mån och tisdag 12 timmars natt och 8 timmars natt ons och tors.. =(

Vi är fortfarande förkylda här hemma, Evelyn snorar och snorar och Tilma snorar och har en riktigt skällande hosta, jag är hes, ont i huvudet och täppt. Usch det är så jobbigt, Jonas klarar sig ganska bra, han är bara snorig.

Imorgon ska jag till vc kl 11, efter det ska jag nog kanske åka till mejk och kolla efter drapperi till duschen. Vi hade badkar förut och det var vi och slängde på tippen idag. Hatar verkligen badkar... blir så äckligt bakom och dammar totalt igen. Blä på de..

Ne nu ska jag fortsätta.
Kankse kommer bilder ikväll eller imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback