Godmorgon!

Solen skiner och det är varken för kallt eller för varmt ute. Bara frisk luft. =)
Idag ska jag jobba en kort tur, 16-20. Men det är skönt. Sen jobbar jag resten av veckan oxå förutom torsdag, natt i helgen.

Idag ska jag fixa lite här hemma, rensa lite i skåp och sen bara slappa. Tar en promenad till jobbet idag tror jag.
Evelyn är på dagis och Tilma kryper runder här hemma. Ser att fönstrena måste putsas, jäkla sol som ska visa hur skitiga dom är. =/ Men det får bli en annan dag, kanske kör på insidan idag bara.

Ne inget vettigt att skriva idag heller. Men ska försöka lägga in lite bilder på datorn idag.


puss&kram


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Taack så mycket :) Vi är jätte glada verkligen att Nova äntligen ska få ett syskon.

Vad jobbar du med? Kramis

2011-10-11 | 11:02:59
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback