Godmorgon säger jag!

Jag vaknade för drygt 45 minuter sen. Vi ska snart åka till Citygross och storhandla, ska bli intressant och se hur de är. Vi handlar alltid annars på icamaxi. Systembolaget ligger precis utanför IcaMaxi, men dom ska flytta till citygross istället. Snacka om att ta över alla trogna kunder. Men jag tycker det ska bli kul och se hur det ser ut där. =)


Känner mig ganska så utvilad idag, fast jag bara sov i 5 timmar. Men jag behöver inte mer sömn. Men jag vet att ikväll så kommer jag bli supertrött, eftersom jag inte kunde sova nå på dagen igår och var vaken hela natten inatt!


Anonym om Mobilbloggar; kvällsinlägg!:
 vart har du köpt dräkten till Tilma?

Svar: Den har jag köpt på Kappalh. :)


Nu ska jag klä barnen, sen åker vi..


puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback