Godmorgon godmorgon...

...hör fåglarna kvittrar glatt, godmorgon godmorgon!
Eller hur går låten? Haha

Evelyn vaknade runt 8 och Tilma halv 9 typ. Så vi har inte vart uppe länge. Men vilket väder vi har nu, solen skiner för fullt och det ser inte allt för kallt ut inte. =)
Blir nog att klä på sig varma kläder och bege sig ut på en promenad snart.
Evelyn får vara hemma från dagis idag och 2 veckor framåt.

Jag har sån fruktansvärd mensvärk, så jag mår så illa och har så ont.
Ska ta 2 alvedon och hoppas att det släpper.

Idag har jag en ledig dag, förhoppningsvis. Fast jag vill ju jobba oxå, så ringer dom så tackar jag absolut ja. =)


Ne nu blir det frukost sen ut till solen!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback