Godmorgon!

Jaha då var det måndag, igen! Idag ska jag jobba en kort sväng, mellan 13-16 bara. Men det är skönt oxå. För idag ska Evelyn hem till sin mormor och sova över. Hon är så förväntansfull och pratar om det hela tiden. Hon tror oxå att dom ska åka till buslandet. Och när jag säger att dom kanske inte ska det så blir hon ledsen och säger leka moster buslandet. Haha men jag tror hon glömmer bort det när hon väl kommer dit och blir nöjd över att bara vara där. Haha

Vet inte alls vad jag, Jonas och Tilma ska göra ikväll. Något ska vi nog hitta på. Blir nog att hyra en film och bara mysa med nå gott. Funderar på kex med massa goda ostar!

Just nu så kollar Evelyn på bolibompa, Tilma sitter och äter majskrokar, Jonas plockar med disken och jag ska snart bädda alla sängar och dra fram dammsugaren. Ha en bra dag alla!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback