Godkväll!

Kom hem från jobbet för ungefär 1 timme sen. Har gått bra och vart lugnt.

Vi åt knäckebröd och makrill till kvällsmat.
Evelyn ligger i våran säng och Tilma i Evelyns rum alldeles ensam, men Evelyn hade tydligen ramlat ner srån soffan och slagit sig jätte mkt. Det hade sprutat blod, så hon ville ligga i våran säng. Så det får bli sista natten nu, jag kan inte sova när jag har henne brevid mig, eller sova och sova kan jag väl men inte ordentligt. Jag kollade in till henne nyss och så att hon har en fläskläpp. =(

Imorgon är jag ledig, iaf vad jag vet nu, dom kan ju höra av sig imorgon. Men det får dom gärna göra, behöver jobba.

Idag när jag städade på fm så hjälpte Tilma till, hon klättrade på dammsugaren och tyckte det var skit kul. Så en bild får ni här..



Blir knappt några bilder på Evelyn, men hon vill inte vara med på bild och är aldrig still. =)



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback