Godkväll!

Imorse när jag vaknade så mådde jag jätte illa och har haft magsmärtor hela dagen. Kände mig bättre när jag  åkte till jobbet, men mådde piss där och illa.
När jag slutat så skulle jag hämta Jonas och barnen hos hans föräldrar. Men jag var bara tvungen att åka hem först för att hämta bilstolen till Tilma. När jag var här utanför så ringde Jonas och sa att jag var tvungen att ta med extra kläder till Evelyn som hade spytt ner hela sig. Okej tänkte jag, är det därför jag mått illa hela dagen? Är det dags för magsjuka igen??!!
Hon har iaf inte spytt nå mer, hon somnade på soffan intill mig. Hon kändes jätte varm, så hon har nog feber oxå. Mammas lilla Bumma. Nu är det hennes tur att bli sjuk. =(

Vi är inget annat än sjuka i denna familj..


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback