Oh baby baby, it´s a wild world..

It´s hard to get by just upon a smile!





Älskade barn, Evelyn & Tilma.
Det är en vild värld vi lever i och det kommer vara många motgångar i erat liv.
Men jag som mamma till er kommer alltid stå vid eran sida och stöda er vid allt.
Många val kommer ni få och jag hoppas och tror ni kommer välja rätt igenom erat liv.
Men om ni nu kommer göra fel val så kommer jag finnas där.
Som mamma kommer jag alltid finnas där för er, vad som än händer och kommer hända.
Jag älskar er av hela mitt hjärta, kommer göra allt för er.
Finnas där livet ut!



Evelyn:
Du är så duktig med allt, tar hand om din lillasyster, tröstar mamma när hon är ledsen, men framförallt, du säger att du älskar oss och jag känner att du verkligen menar det och förstår vad det är!!
Du kom ut och förändrade mitt liv. Du fick mig att se ljuset i framtiden.


Tilma:
Du kom ut och skrämde oss genom att du inte andades riktigt, jag var liv rädd att förlora dig. Men du kom igång med andningen och var så snäll och stark.
Du är nu 9 månader och har genomgått mkt i ditt liv redan. Du har vart så stark och glad även fast du vart jätte sjuk.
Jag har vart nära att bryta ihop flera gånger, men när du visar din styrka så blir jag stark.
Även du ändrade synen på livet och visade för mig hur stark man måste vara som mamma, men hur underbart det är att ha barn!


Jag älskar er mina barn.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback