Godmorgon!

Eller god förmiddag!

Idag tog jag sovmorgon till 9. Det var behövligt eftersom barnen krånglat inatt. Evelyn bara skrek igår kväll, och sa att hon hade ont. Men visade inte vart för hon var helt upprörd. Jag tyckte så synd om henne, hon kom lixom aldrig till ro.

Vi satt framför tvn och då sa Evelyn att hon ville lägga sig i SIN säng. Visst hon sover där varje natt men inte så att hon säger det frivilligt. Så vi la henne. Hon somnade men började skrika och snälla efter 1 timme. Var så ledsen att hon kunde knappt andas. Jag tyckte så synd om henne, så hon fick sova brevid mig inatt.
Tilma har vaknat till och från inatt.

Idag ska jag jobba mellan 14.10-21.10. Ska bli så skönt och få göra av med lite energi.
Nu ska jag vika tvätt och hänga lite tvätt.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback