111105

Ja redan 5 november. Snart 1 advent, jag längtar så mkt tills man ska ta fram julstjärnorna mm och få dricka lite glögg med massa tända ljus med doften av jul.

Idag kommer Anna, Simon och barnen hit. Vi ska käka pizza och bara ta det lugnt. Blir några cider för min del. =) Den här gången hoppas jag att jag kommer ihåg att ta lite kort.
Nu ska vi bara slappa tills dom kommer runt 17. Jag ska dra fram dammsugaren snart oxå.

Igår på jobbet så skadade jag ryggen lite, (trodde jag) imorse kom jag knappt upp från sängen. =/ Känns som typ träningsvärk i hela ryggen.

Ajja så e det!

Nu ska jag slappa eller kanske åka lite snabbt till affären.



Julen 2010 i våran förra lägenhet!



puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback