Vilken natt!

Godmorgon

Blä på denna natt!
Vi la oss vid 23 tiden igår, 00.15 vaknade Tilma och ville ha mat. Hon somnade om vid 00.45, jag somnade direkt då med. Sen 2.10 vaknade hon igen och var klar vaken, gick upp böt blöja som det var mkt kiss i sen fixade mat till henne. Hon åt upp allt sen bajsade, böt blöjan och la henne. Tror ni hon ville sova? Ne det ville hon icke! Jag gick runder med henne i famnen och försökte få henne att sova. Hörde hur täppt Evelyn var i näsan och led med henne. Fick Tilma att somna 4.45 och 5.00 vaknade Evelyn och ville inte somna om. Så det var bara att vara pigg och glad. Jonas ska ju jobba natt så han måste väl sova...

Jag är så fruktansvärt trött, jag vet inte alls hur länge till jag kommer orka. Jag skulle behöva sova 20 timmar i streck.. Haha! Nerrå men jag sover inte mer än 3 timmar per natt och jag börjar känna nu att jag inte orkar så mkt mer.. Men vad gör man inte för sina små barn!

Ska snart hoppa in i duschen och sen äta frukost, för när Jonas vaknar sen så måste vi ner till vårdcentralen med Evelyn, måste kolla om hon har fått urinvägsinfektion igen. Hennes kiss luktar jätte starkt och hon är väldigt gnällig. Och så var hon sist hon hade det oxå. Efter det ska vi till Linde och fixa en hemlig sak. Haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback