Stora bebis har fått feber...

...huxflux. Jag tyckte hon var varm när jag lämnade henne på dagis imorse men trodde inte det var feber. Evelyn hade somnat innan lunch på dagis i frökens famn. Så hon satt och åt när jag hämtade henne.
Tog nyss en temp på henne och den visade bara 38,2. Men jag tror den kommer stiga för hon är gnällig och inte alls pigg. Hoppas den ger sig men hon får vara hemma från dagis denna vecka. Mammas storlilla flicka!
Sen hjälpte hon mig vid spisen idag och när jag tog bort stekpannan så gick det snabbt för hennes fingrar att pilla på plattan. Så ntvå små blåsor har hon på två fingrar.. Stackars liten!

När Jonas kommer hem från jobbet så blir det att åka till affären sen laga middag. Och sedan ta hand om min sjukling..

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback