Söndag

Varför hatar jag söndagar för? Det är ju helg och Jonas är ledig men ändå så hatar jag söndgar. Tror att det förknippas med jobb dagen efter eller typ skola! Ajja det är ju fint väder ute iaf, det är ju positivt.
Inatt så dog Jonas farmor och det är ju inte positivt! Men det är livetsgång! Och hoppas hon får det bra nu..

Idag vill vi hitta på något, jag vill till Örebro men det tror jag inte Jonas vill. Han hatar att shoppa, haha! Men jag vill köpa nya blommor till vardagsrummsfönstrena.
Fast får se hur vi gör...

Imorgon väntas jobb för Jonas och han kör kväll/natt, det känns inte alls kul. Men kan vara skönt att vara själv på kvällarna oxå! Och Evelyn ska inte till dagis förens på tisdag, tror hon längtar eftersom hon säger dagis hela tiden.
Ne nu ska jag fixa mig och bli människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback