Redan fredag imorgon!

Jaha idag så övningskörde jag till Örebro, det gick jätte bra. Men har jätte svårt att hitta dragningsläget på Jonas bil. Men det sitter snart...
Vi va ju på begravning och usch vad jobbigt det var. Det gick inte att hålla tårarna tillbaka. Just när jag så Jonas farfar grät, det var jobbigt. Och alla andra med. Men det var jätte fint. Lägger inte ut några bilder pga att jag vet inte om jag får göra det. Det kan ju vara lite privat ibland!
Blev smörgåstårta och fika efter... Trevligt!

Sen åkte vi till coop och handlade lite. Men det vart inte så mkt handlat för jag har svårt att handla mat när jag är proppmätt och illamående. Kan lixom inte tänka vad jag skulle kunna bli sugen på. =/

När vi kom hem så åkte vi hem till mamma (mormor) och hälsade på. Blev fika där oxå. Så imorgon blir det en jätte lång promenad! =)
Tilma sover redan, Evelyn vill att pappsen läser en bok för henne och vi ska snart hoppa i säng, så fort Evelyn somnar...

Ne nu ska jag ge Evelyn en godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback