Nyss ätit tacogratäng..

..och nu blir det nog en promenad i solen.
Satt nyss ute och gud så skönt det var i solen, man är ju nästan dum om man inte går ut idag! =)

Sen får jag se vad resten av dagen har att erbjuda, jag börjar känna mig lite sugen på att dricka alkohol... Hehe men det får vänta någon månad till.

Evelyn somnade på soffan efter hon fått alvedon och är lite piggare nu. Så hon får följa med ut och få frisk luft, det kan ju inte skada! Hoppas hon frisknar till snart, orkar inte med mer sjukdom här hemma. Jag trodde jag städade bort all sjukdom igår, men icke då. Vi avlöser varandra nu förtiden! =/

Idag har jag trott att Emelie och Johan ska få sin bebis men det verkar nog inte så, hon är ju 5 dagar övertiden nu. Men jag hoppas bebis kommer snart, så hon slipper denna eviga väntan! Snart så är det över gumman och då har ni eran bebbe ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback