Kom på en sak..

Jag har ju glömmt bort att jag ska skriva en förlossningsberättelse. Jag skrev ju en förut men den försvann, så jag har typ haft i huvudet att jag redan gjort de.
Får se om jag hinner med det imorgon, för då e Evelyn på dagis.
Men efter jag lämnat henne där så ska jag och Tilma ta en långpromenad (om vädret e fint), sen när vi kommer hem ska jag göra en städning. När vi sedan hämtar Evelyn så ska vi ha utvecklings samtal. Skulle haft det dagen efter Tilma föddes men blev ju såklart inte de, sen bokade vi in en tid till men då var hon sjuk. Så nu gör vi ett nytt försök imorgon! =)
Vi har ätit creps ikväll och det var jätte gott.

Jonas står i duschen, Evelyn sover och Tilma ligger på soffan och pratar massa. Jag ska se Halv åtta hos mig, familjen annorlunda och en unge i minuten.

Ne nu börjar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback