Jag är så trött...

...så jag vet knappt vad jag själv heter!
Jag har vart vaken sen klockan 2 inatt, har inte ens hunnit vila något idag heller. Jonas gick upp halv tio imorse och då åkte vi ner till bvc med Evelyn, eftersom hennes feber kommer och går hela tiden nu. Troligen en öroninflamation på G, hon har aldrig haft de.. =( Nu ikväll fick hon feber igen, 39 grader.
Efter bvc så övningskörde jag till Linde med Jonas, vi skulle fixa några saker. Sen hem och då släppte Jonas av oss på bvc igen för att Tilma skulle vägas. Han åkte till jobbet. Så vi gick hem, mkt skönt men blåste kallt. Nu sitter jag här medans barnen sover och jag ska snart hoppa i säng jag med. Bryter ihop snart om inte jag får sova.... =(

Ajja hoppas på mer sömn inatt, men nu har ju Evelyn feber så det blir väl inte mkt sömn. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback