Gud så jobbigt det var...

...att köra på crossisen.
Känner mig inte helt frisk i halsen så jag vart helt täppt och huvudet vart helt tungt. Men körde 10 minuter idag. Får se om jag orkar mer på fredag..

Evelyn och Tilma sover sen 19 tiden ungefär. Och jag har bara kollat på tv och kört på crossisen då.. =) Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart på "Vad blir det för mat?" med Per Morberg. Jag tycker han är så fruktansvärt vidrig när han står och lagar mat men ändå skön snubbe. Haha

Lite bilder..
Min snutta mår ju inte bra som ni kommer se på bilderna... Hon har inte feber nu men ser typ ut att ha 40 graders feber...















Nyckelpiggan som är på bilden fick Evelyn av Morfar och Elisabeth idag, den lyser upp en stjärnhimmel. I olika färger, man kan välja mellan blå, röd och grön stjärnhimmel... =)


Godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback