Godmorgon soliga onsdag!

Idag är det fint väder ute, kom precis hem från att lämnat Evelyn på dagis. Hon fick gå dit idag fast hon är jätte förkyld, men ingen feber, hon blev så ledsen när jag sa att hon skulle få vara hemma. Så då får hon testa gå idag och se om hon orkar eller inte, dom ringer väl om hon blir dålig! =)
Nu ligger Tilma och äter medans jag sitter lite vid datorn...

Undra vad man ska hitta på idag då?! Till lunch blir det iaf kött och broccoli, potatis till Jonas och Evelyn. Och någon god sås kanske... haha
Tror jag ska ta med Tilma ut på en långpromenad snart, måste passa på när solen tittar fram.
Skulle behöva städa oxå men det gör jag ikväll.

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback