Godmorgon soliga lördag

Äntligen är solen tillbaka, hoppas den smälter bort snön nu.
Skulle vilja ta en långpromenad men Evelyn har hög feber. Men tror jag tar med mig Tilma ut senare. Måste ju passa på att gå ut medans solen är framme.

Annars idag så blir det lugnt, bara slappa, äta och leka. Till mat blir det tacogratäng.

Tilma har vart jätte glad dom här 2 dagarna, igår när jag städade så log hon mot mig varje gång jag tittade på henne, samma sak idag. Annars ler hon bara någongång ibland. men nu är det hela tiden. Åhh min lilla korv är så söt!

Evelyn ligger på soffan och är inte alls pigg, förstår inte varför hennes förkylning bara kan bryta ut och hon blir sängliggandes istället för att bli småsjuk lite då och då. Bättre att blir sjuk på riktigt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback