Godmorgon Måndag!

Idag fick jag sovmorgon av Jonas. Han tog båda barnen, så det var skönt nu känner jag mig utvilad. Han ska jobba kväll/natt denna vecka, känns mindre kul. Men det blir nog bra.

Idag när Jonas åker till jobbet så åker jag och barnen med till Frövi, vi ska till bvc och väga Tilma. Sen blir det promenad  hem och en massa mys. Hoppas den här veckan kommer gå fort, hatar att somna själv. =(
Nu ska jag slänga Evelyn i ett bad och hoppas hennes förkylning försvinner helt snart. Hon är fortfarande snorig och hes, nu börjar hostan komma oxå.


Här är min fina ängel. När hon klädde ut sig hos mamma/mormor. Ser ni vad hon dreglar? Hon håller på att få tänder. Nu tror jag hon har 17 tänder i truten. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback