Godmorgon!

Inatt har jag sovit ganska så bra! Tilma åt mat vid 22.00, 03.00 och sen vaknade vi klockan 7 imorse och då åt hon.
Så nu har hon inte fått sondas sen igår natt, och det är positivt. Men sen klarar hon inte sig utan att inhalera, hon har inte inhalerat sen vid 3 tiden inatt, så nu hoppas jag att hon klarar sig utan den. Fast hon är ansträngd i andningen nu. Men just nu väntar jag på läkaren som går rond, dom vill lyssna på henne innan. Sen får dom avgöra om hon behöver inhalera och då måste vi stanna men behöver hon inte inhalera så får vi åka hem på permiss idag! Men är välkomna tillbaka om vi känner oss oroliga och hon får problem med andningen! =/

Skrev nyss sms med Jonas och dom är påväg in hit. Jag har lite små panik, vill ut och få luft! =)=) Men jag ska iaf gå till lekrummet och leka lite med Evelyn idag. Saknar henne så extremt mkt, vill verkligen hem och leva normalt igen.
Tilma försöker att sova men kan inte pga att så fort hon somnar till lite så kommer den hårda och onda hostan. =(

Inatt delade jag rum igen med samma bebis fast nu sov pappan här istället för mamman! Visst det gör inget att dela rum men helst vill man ju ha ett eget. För när jag ska sova så börjar jag tänka, tänk om jag snarkar eller pratar i sömnen. haha

Ne nu måste jag ta Tilma hon är ledsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback