Fredag

Godmorgon

Inatt när jag gick upp och gjorde mat till Tilma, då såg jag att det var hur mkt snö ute som helst och det snöar fortfarande. Vafan, jag som hade sett framemot våren nu. Men men det är ju bara mars och då kan det ju snöa..
Jag som hade tänkt gå ut till lekparken med Evelyn idag, men det blir lite svårt att dra fram vagnen i snön med Tilma i. Så vi får nog strunta i det. Jag ska snart slänga Evelyn i ett bad, Tilma får bada ikväll. Sen kanske det blir att gå ut lite i snön.

Idag är det äntligen fredag, och det innebär fredagsmys med familjen.
Plus att idag kom barnbidraget oxå, nu förtiden får jag ju dubbla barnbidrag och 150 kr i tillägg.

Ne nu ska jag leka lite med båda barnen sen blir det bad för Evelyn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback