Evelyn är envis...

Nu på kvällen har jag övningskört i Linde. Det gick bra...
Nu sitter vi och kollar på 112 poliser, det är jätte kul och intressant. =)

Evelyn vägrar sova. Innan vi la henne så ville hon ha yougurt så jag gav henne det. Men då gick hon därifrån och vägra äta den. När vi la henne kom hon upp och ville ha det igen. Men så snäll är jag inte så hon får det. Man kan inte få allt man vill här i världen. Haha jo hon skulle ha fått det om hon inte hade skitit i det när jag gav henne innan jag la henne. Bortskämda barn är det värsta jag vet. Man kan inte ge barn de dom vill ha jämt. Visst jag kan skämma bort Evelyn men till en viss gräns.

Imorgon är det begravning. Inte alls roligt.
Så ikväll blir det tidigt i säng så jag hinner med allt imorgon.
Det som ska göras imorgon är att äta frukost, gå lång promenad, bada båda barnen, duscha själv, fixa oss alla och sen övningsköra till Örebro. Begravningen är klockan 12.


Såhär kan man se ut när man inte får som man vill.. ;)
Bilden är från igår. Hon fick inte klättra upp i sängen när jag bäddade den. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback