Dagen...

När Jonas åkte till jobbet så åkte vi med ner till ica för att sedan ta en promenad hem. Påvägen hem så kikade vi in till mamma (mommo). Och Evelyn blev så fruktansvärt glad och träffa dom, äntligen fick hon leka med moster. Det är snart 3 veckor sen hon träffade dom. Pga första veckan låg ju vi på sjukan, veckan efter så var moster Therese sjuk och nu har mamma opererats. Så nu äntligen kan hon hälsa på där igen.. =)
Blev bjudna på god mat oxå, spagetti carbonara typ. Jätte gott...
När vi kom hem så gjorde jag en smoothie som vart jätte god.
Fick nyss Evelyn att somna. Tilma äter och jag ska fixa allt innan läggdags...



Imorgon åker jag med till Örebro när Jonas åker till jobbet. Vi ska in och träffa Frida och Amber, mkt skoj... Ska gå en sväng på stan. Jag måste kolla efter ett par joggingskor till mig och ett par träningsbyxor.

Ne nu ska jag fixa sen sova!
Godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback