Dag 8 - Min dag

Min dag har vart hemsk.
Vi ligger inne på sjukhuset. Tilma har RS-virus och har vart ganska så dålig idag, men börjar bli lite bättre nu! Hon sondmatas och får inhalera adrenalin och koksalt. Men jag testade nyss flaskmatning och hon drack jätte bra, så det är positivt! Jonas och Evelyn har vart här hela eftermiddagen, en clown var in hit till Evelyn oxå. Det tyckte hon var kul.

Nu sitter jag vid datorn och Tilma sover. Hoppas på lite mer sömn inatt, för natten som var sov jag inte mer än 2 timmar.

Det är min dag. Ingen rolig dag alls!











Det här är det värsta jag vart med om. Jag lider så, jag skulle vilja ligga där och inte kunna andas istället för Tilma. Jag kan ju harkla upp slemmet, men det kan inte hon! Usch det här e inte alls roligt.

Kommentarer
Jenny säger:

Gud så otäckt :(( Hoppas lilla Tilma kryar på sig!

Kramar

2011-03-09 | 09:18:09
Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback