Dag 3 - Om mina föräldrar

Mina föräldrar är inte tillsammans. Dom flyttade isär när jag gick i 3an.

Min mamma heter Lena och bor i hus här i Frövi med Bosse och deras dotter Therese och katten Linus. Hon är 47 år och fick alltså mig när hon va 24 år.
Vi står varandra nära träffas oftast några ggr i veckan. Evelyn älskar ju att vara hos sin mormor.
Mamma är alltid snäll och omtänksam. Vi bråkar aldrig nu för tiden, vi har haft våra bråk när jag bodde hemma. Men vad ska man säga om det, jag var ju en Bitch som jag skrev förut. Haha
Hon är mormor redan till 2 barn. =) Och hon är världens bästa mormor!





Min pappa heter Christer och är 58 år. Han bor i hus med hans fru Elisabeth 50 meter ifrån oss.
Vi står oxå varnadra nära. Men träffas inte allt för ofta. Måste bli ändring på...
Pappa är alltid snäll oftast för snäll.
Pappa hade problem med mig när jag bodde hemma och var tal om att jag skulle flytta till mamma på heltid. haha jag herregud. Men eftersom jag flyttade när jag var 15-16 år så vart allt mkt bättre.
Morfar till 2 barn. =) Och världens bästa Morfar!




Det var lite om mina föräldrar!


Kommentarer
Mamma säger:

Det var kul att höra att man är bra Mamma och Mormor.Och så bitchig var du väl inte

2011-03-04 | 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback