Dag 28 - Mina rädslor

Ja jag är typ räd för allt.

Men jag är jätte rädd för dom flesta djuren förutom sällskapsdjur. Men getingar och humlor kan jag springa flera mil för att komma undan. Skulle en geting komma in i bilen när vi kör så skulle jag typ kunna hoppa ut i farten. När jag är ute och går är jag livrädd att en räv, grävling, varg, vildsvin eller älg ska komma. Drömmer många mardrömmar om sånna djur. Har blivit ännu larvigare nu när jag gick ut en kväll för några veckor sedan då jag har vargar yla från skogen. Usch går inte ut när det är mörkt knappt!
Kryp är det värsta jag vet förutom myggor och flugor. Dom går bra... Har jag en harkranka inne så får jag panik och vill typ fly.. =)

Sen är jag väldigt rädd för döden, vill verkligen inte dö. Får sån ångest när jag tänker att en dag ska jag dö. Usch vad händer då lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback